Doplnění fotek k Chorvatsku - Jirkovy stránky. Je tam spousta nových, zajímavých odkazů a budu doplňovat informace o zajímavých místech a městech po trase, i v samotné Dalmacii, či přímo v okolí Bašky Vody. V aktualitách 2014 - 2015 najdete nejnovější informace a zajímavosti o Chorvatsku a cestě tam i zpět, včetně všech aktuálních poplatků, cen paliva, potravin, vstupného apod., a také aktuální počasí a nebo on-line kamery na hranicích a mýtných branách! Dále jsem tam umístil nejnovější fotky i video z lyžování na Hochkaru 20010 - 2014, apod.
Na těchto stránkách jsem postupně přidával fotky z dalších výletů viz levý sloupeček (Berghof, Orlí hnízdo,Obersalzberg, Salzburg, Hallstatt, Salzkammergut - texty - 03. - 06.07.2010, Salzkammergut, ubytování, Lammerklamm, Königsee, Obersalzberg, Krimmler Wasserfall, Zell am See, Hallstatt, Salzwelten, Eis- a Mammuthölle, apod.) Ale především fotky z lyžování na Hochkaru 2010 - 12, Wachau, Vídeň, Mnichov, Herzogenaurach, Osvětim, Krakov... Fotky ze školy, fotky z lyžáků, vodáků, výlety do Prahy, fotky z maturitních plesů, oslavy narozenin, golf v Radíkově, tenisový turnaj na Gymplu ... nejnověji jsem doplnil na stránkách - Jirkovy stránky fotky z výletu do Provence a Cote d´Azur 2012 a Stužkovák 2012. Děkuji za trpělivost.
Chorvatsko - publikace, nejen v češtině, ale i v angličtině, němčině a chorvatštině. Spousta zajímavých informací z infocenter, odborných časopisů, cestovních kanceláří, turistických združení, mnoho rad, tipů, map, ceníků apod...

Mé stránky na téma Chorvatsko
YouTube

a mé profily:

Flipboard

issuu

Tak, a jsme zpátky. Fotky už jsou téměř všechny, viz níže. Tentokrát nemáme fotky z pláže, kempu a okolí, pořád se ty motivy totiž opakují. Takové fotky najdete u článků z předchozích let, především 2008 - 09. Ale natočil jsem video, ve kterém mapuji cestu z naší pláže po promenádě a téměř celým kempem až ke stanům, tak si mohou konečně lidé, co se ptají, jak to tam vypadá, jak je to daleko apod., podívat. Je to takové spíš pracovní video, ilustrační...
 Sešla se tu tentokrát mimořádně příjemná a milá parta skvělých lidí.  Byly to nezapomenutelné chvíle a snad všem přímým účastníkům tyto fotečky připomenou, co jsme spolu ten týden prožili ... Pavel mi své fotky předal (29.07.) a už jsou také na stránkách. A vy ostatní mi pomalinku posílejte VAŠE fotky, ať je tu taky můžu dát. Kdy tu budou, záleží jen na Vás.

Ano, a  Lia už poslala jako první z večera u muzikantů, takže tu jsou aktuální kluci z tria ADRIANA - vydání 2010!

A včera napsaly Táňa a Alča, tak to brzo dáme dohromady.

P.S.: A dodělával jsem fotky z výletu do Rakouska a Německa (Salzburk, Berchtesgaden, Obersalzberg, Orlí hnízdo), tak můžete taky kouknout. Vlevo v MENU, seřadil jsem fotky po dnech, přidal jsem i texty.
No a jsou tam už i fotky z Hochkaru 2011 se Starostou, Martinem a Markétkou
, fotky z výletu Hohe Tauern, Berchtesgaden, Hallstatt se Starostou a Mirou, Raškovice - podzim 2011 a pochopitelně Baško Polje, Baška Voda 2011...

Jirka
Tak to byla má nejkrásnější dovolená s nejmilejšími lidmi na světě.